26 Ekim 2013 Cumartesi

YOL HAYALİ....

                                                                     Şimdi  bana upuzun bir  yol  görünse ....
Hem de  takvimler  yağmur  mevsimini  gösterirken  herhangi  bir  günün, herhangi  bir  saati...
Çaresizliğim  daha gözlerime  hücum etmeden  içimde  bir  yumruk  gibi  otururken....İzlediğim tüm mutlu  sonla  biten filmlerden  ilham alarak   güzel  olacak  diyorum  herşey  daha güzel olacak..
Bir mülteciden farkım yok   bu şehir de  dönmem  yakındır  yurduma...Boğazıma  düğümlenen hıçkırık oluyor bazen  bir  şehre duyulan özlem.. .İnşirah (genişlik)  istiyorum  kalbime,  inşirah diliyorum ömrüme  ve  ezan okunuyor...Vakti  gelen ve kılınacak olan namazın rabbine sonsuz  hamd  ve  şükürler  olsun. Ezan ne  güzel bir  fasıladır  hayata,  namaz  ne güzel bir  moladır....Fatih  camisinin avlusunda  namaz  vaktini  beklerken  ki  o  huzur  doluyor  içime  bazen..
 Uzun yol  hayalleri  kuruyorum yeniden....Takvimlerde   yağmur mevsimi  başlangıcı  yazdığından bu yana  sonbaharla bi alıp  alıp  veremediğim yok üstelik...

http://www.youtube.com/watch?v=sXN7PjP08To

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder