25 Şubat 2009 Çarşamba

Allahım Bu Vuslatı Hicran Etme

Allahım bu vuslatı hicran etme
Aşkın sarhoşlarını nalan etme

Sevgi bahçesini yemyeşil bırak
Bu mestlere bahçelere kasdetme

Dalı yaprağı vurma hazan gibi
Halkını başı dönmüş zelil etme

Kuşunun yuvasının ağacını
Yıkma da kuşlarını perran etme

Kumunu ve mumunu karıştırma
Düşmanları kör et de şadan etme

Hırsızlar aydınlığın düşmanıdır
Onların işlerini asan etme

İkbal kıblesi yalnız bu halkadır
Umut kabesin öyle viran etme

Bu çadır iplerini öyle katma
Çadır senindir eya sultan etme

Yok dünyada hicrandan daha acı
Ne istiyorsan et de onu etme


M e v l a n a

4 yorum:

  1. Ben kaybettim. İşin tuhaf yanı kaybettiği gün üzülse de insan anlayamıyor aslında durumu. Evet öldü o kişi, ancak siz o kişiyi bir daha göremeyeceğinizi ancak daha sonra yaşadığınız detaylarda anlıyorsunuz. O olmadan bomboş olan mekana vardığınızda, onu her zaman bulacağınızı zannettiğiniz o koltukta görmeyince cız ediyor insanın içi.

    YanıtlaSil
  2. Ölümün ne zaman geleceği belli değildir..ya bir dakka önce ya da bir dakka sonra...bunu bilemeyiz..ölüm kelimesi bile insanın içini acıtıyor..evet yaşadım ben..Allah herkese sabır versin..diyorum..paylaşımın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada eğer kabul edersen seni mimledim.

    YanıtlaSil
  4. bende babamı kaybettim çok zor ve üzücü ama zaman herşeyin üstesinden gelmenizi sağlıyor ilk zamanlar sanki bu acı hiç dinmiyecekmiş gibi ürkütüyor sonra özlem ve sonrada hayat devam ediyor insanoğlu her zorluğa gögüs gerebiliyor ne kadar üzülsede

    YanıtlaSil